Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Pregled potrošačkih tržišta 2016.

05.09.2016
Pregled potrošačkih tržišta 2016.

‌Europska komisija objavila je novi Pregled potrošačkih tržišta 2016. u kojem su potrošači ocijenili funkcioniranje europskog tržišta roba i usluga. 

U odnosu na posljednji pregled tržišta, koji je proveden prije dvije godine, ocjene pokazuju napredak u funkcioniranju tržišta a tri najbolja tržišta prema potrošačima su: tržište knjiga, časopisa i novina, tržište opreme za razonodu (npr. igračke i igre) i tržište velikih kućanskih uređaja poput hladnjaka. Kad je riječ o uslugama, najbolje ocijenjena tržišta povezana su sa slobodnim vremenom i obuhvaćaju sve od smještaja tijekom odmora, preko usluga povezanih s kulturom i zabavom pa do usluga u području sporta, kao što su teretane.

S druge strane, najlošije ocijenjena tržišta su usluge poslovanja nekretninama, hipotekarni krediti, investicijski proizvodi, privatne mirovine i vrijednosni papiri, kao i rabljeni automobili te mesni proizvodi.

Međutim, i dalje su vidljive razlike u uspješnosti tržišta među državama članicama i to najviše u tržištima elektroenergetskih usluga, opskrbe vodom, željezničkog prijevoza, hipotekarnih kredita i usluga mobilne telefonije.

Ostale rezultate i zaključke možete pročitati u Pregledu potrošačkih tržišta 2016.

Dodatne informacije:

Izvor: Europska komisija, 5.9.2016.

ECC Austrija ECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Finska ECC Francuska ECC Grčka ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Latvija ECC Litva ECC Luksemburg ECC Mađarska ECC Malta ECC Nizozemska ECC Norveška ECC Njemačka ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Španjolska ECC Švedska ECC Ujedinjeno Kraljevstvo
logo-iac