Your Europe

Rješavanje pritužbi


  1. Provjerite može li Europski potrošački centar Hrvatska prihvatiti pritužbu

    Europski potrošački centar Hrvatska (ECC Hrvatska) može prihvatiti pritužbu ako se ona odnosi na prekograničnu kupovinu roba i usluga. Ukoliko niste sigurni može li ECC Hrvatska rješavati pritužbu, obratite se na: ecc-croatia@mingor.hr

  2. Obratite se trgovcu

    Prije nego što podnesete pritužbu ECC-u Hrvatska, trebate se obratiti trgovcu kako bi mu na taj način dali priliku da riješi problem. Pošaljete pisanu pritužbu trgovcu, putem e-maila ili poštom, kako bi imali potvrdu o podnošenju pritužbe.

  3. Podnesite pritužbu

    U svrhu razmatranja osnovanosti pritužbe, kao i za prosljeđivanje pritužbe na daljnje postupanje ECC-u u zemlji sjedišta trgovca, potrebno je ostaviti cjelokupnu dokumentaciju koja se odnosi na slučaj. Prilikom podnošenja pritužbe priložite sljedeću dokumentaciju:

  • dokaz o kupnji ili narudžbi (primjerice, račun ili potvrdu narudžbe)
  • korespondenciju s trgovcem
  • dodatne dokumente (ukoliko smatrate da bi nam neki od dodatnih dokumenata bio koristan prilikom rješavanja slučaja, slobodno ga priložite uz pritužbu)

Podnesite pritužbu




ECC Austrija ECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Grčka ECC Mađarska ECC Island ECC Irska ECC Italija ECC Latvija ECC Litva ECC Luksemburg ECC Malta ECC Nizozemska ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Španjolska ECC Švedska ECC Ujedinjena Kraljevina

IAC