Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Zajednički projekt 2016: “Organizacija godišnjeg odmora putem interneta: je li naznačena cijena i konačna cijena?“

08.03.2016
Zajednički projekt 2016: “Organizacija godišnjeg odmora putem interneta:  je li naznačena cijena i konačna cijena?“

‌Mreža Europskih potrošačkih centara (ECC-Net) trenutno provodi zajednički projekt na temu „Organizacija godišnjeg odmora putem interneta:  je li naznačena cijena i konačna cijena?“  

U 2015. godini  mnogi potrošači kontaktirali su ECC-Net, kako bi izrazili svoje nezadovoljstvo cijenom prilikom rezervacije leta, hotela ili iznajmljivanja automobila putem interneta. Potrošači su izvijestili kako je konačna cijena koju su platili ili koju su trebali platiti, često odstupala od cijene naznačene prilikom rezervacije. Jeste li se susreli sa sličnom situacijom?

Bili bismo vam zahvalni ako biste odvojili nekoliko minuta i podijelili svoje iskustvo s nama!

Vaš doprinos pomoći će nam da prepoznamo u kojoj mjeri povećanje cijena prilikom rezervacije putničkih usluga putem interneta krši potrošačko zakonodavstvo Europske unije. Istraživanje navedene tematike važno je kako bi se održalo dobro funkcioniranje jedinstvenog unutarnjeg tržišta, daljnji razvoj europskog potrošačkog zakonodavstva te kako bi se povećala svijest potrošača o njihovim potrošačkim pravima prilikom organizacije godišnjeg odmora putem interneta na jedinstvenom digitalnom tržištu Europske unije.

Upitnik

ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac