Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Consumer Scoreboard 2015.

22.10.2015
Consumer Scoreboard 2015.

‌Consumer Scoreboard 2015. pokazuje da je prekogranična e-trgovina još uvijek nedovoljno razvijena i da potrošači nemaju razvijeno povjerenje u prekograničnu e-trgovinu jer se 61% potrošača osjeća sigurnije kupujući online u vlastitoj zemlji (61%) nego iz neke druge zemlje EU-a (38% ).

Glavni rezultati Consumer Scoreboarda 2015. pokazuju:

  • Potrošači koji kupuju preko granice i dalje se suočavaju s mnogim problemima
  • Potrebno je dodatno podizanje svijesti o pravima potrošača
  • Daljnji razvoj alternativnog rješavanja potrošačkih sporova obećava povećanje potrošačkog zadovoljstva
  • Povjerenje u sigurnost proizvoda stabilno je tijekom godina

Detaljnije informacije možete pronaći OVDJE!

ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac