Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

„Budi informiran, upoznaj svoja prava!“

13.07.2015
„Budi informiran, upoznaj svoja prava!“

Vlada Republike Hrvatske u suradnji s Europskim potrošačkim centrom Hrvatska organizira prvi Facebook chat kako bi informirali građane o pravima potrošača.

Unaprijed ste platili dio ili punu cijenu proizvoda, a trgovac se ne pridržava roka dostave?  Što napraviti ako ste kupili oštećenu robu? Mora li proizvod iz EU imati deklaraciju na hrvatskom jeziku? Ugovorili ste uslugu putem interneta i shvatili da to ipak nije za vas?

Stručnjaci za zaštitu potrošača u srijedu 15. srpnja od 13 do 14 sati odgovarat će na pitanja postavljena na Facebook događaju "Budi informiran, upoznaj svoja potrošačka prava!" Kako bi se uključili u chat i saznali kako najbolje ostvariti svoja prava, građani moraju odabrati opciju „Pridruži se“ (ili „Join“) i postaviti svoje pitanje, a odgovore na svoja pitanja saznat će u srijedu od 13 sati.

Ukoliko zbog vremenskog ograničenja chata pojedina pitanja neće biti odgovorena u navedenom vremenu, potrudit ćemo se naknadno odgovoriti na sva vaša pitanja.

ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac