Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Online kupovina u vrijeme koronavirusa

15.04.2020
Online kupovina u vrijeme koronavirusa

‌Mreža Europskih potrošačkih centara vam donosi 8 osnovnih savjeta kako bi vaša online kupovina bila sigurnija:

  1. Pouzdajte se samo u službene izvore informacija o dostupnosti proizvoda.
  2. Čuvajte se lažnih domena koje mogu izgledati vjerodostojno samo kako bi vas prevarile.
  3. Potražite informacije o trgovcu, npr. njegove kontakt podatke te pouzdane recenzije i iskustva drugih potrošača.
  4. Pročitajte informacije o uvjetima isporuke na internet stranici trgovca i imajte na umu da dostava u trenutnom razdoblju može potrajati dulje zbog eventualnih ograničenja na granicama.
  5. Dobro pročitajte uvjete kako biste izbjegli da postanete žrtva pretplate, npr. prilikom prijave na online tečaj vježbanja ili učenja stranog jezika.
  6. Budite oprezni prilikom traženja vaših osobnih podataka bez nekog posebnog razloga samo da biste npr. dobili informaciju o proizvodu ili usluzi.
  7. Slijedite upute za upotrebu proizvoda i, ako je moguće, prethodno napravite test, npr. prije upotrebe kozmetičkih proizvoda (boja za kosu).
  8. Ako ste se nakon kupnje predomislili, imajte na umu da u načelu imate pravo vratiti narudžbu u roku od 14 dana, bez navođenja razloga.

‌Izvor: Mreža Europskih potrošačkih centara, 15.04.2020.

ECC Austrija ECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Grčka ECC Mađarska ECC Island ECC Irska ECC Italija ECC Latvija ECC Litva ECC Luksemburg ECC Malta ECC Nizozemska ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Španjolska ECC Švedska ECC Ujedinjena Kraljevina
logo-iac