Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Prva godina rada Platforme za internetsko rješavanje sporova

24.03.2017
Prva godina rada Platforme za internetsko rješavanje sporova

‌Platforma za internetsko rješavanje sporova (ODR Platforma) pokrenuta je 15. veljače 2016. godine  i u prvoj godini 24 000 potrošača koristilo se platformom.

Najveći broj zaprimljenih pritužbi odnosio se na prekograničnu kupnju unutar EU-a i u većini slučajeva radilo se o kupnji odjeće i obuće, avionskim kartama te proizvodima informacijske i komunikacijske tehnologije. 

Sljedeći korak koji Komisija planira jest sastavljanje detaljnog izvješća o funkcioniranju platforme do kraja 2017. godine. Također, Komisija će i dalje nastaviti raditi na unaprjeđenju pristupačnosti platforme za korisnike i nastavit će pratiti da li trgovci poštuju svoju obvezu isticanja poveznice na ODR Platformu na svojim internet stranicama. 

Detaljne informacije možete pročitati u priopćenju za tisak  Europske komisije. 


Izvor: Europska komisija, 24.3.2016.

ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac