Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Kako predati pritužbu


  1. Provjerite može li Europski potrošački centar prihvati vašu pritužbu

    Europski potrošački centar Hrvatska može prihvatiti vašu pritužbu ako se ona odnosi na prekograničnu kupovinu roba i usluga. Ako niste sigurni može li vam ECC pomoći u rješavanju vaše pritužbe, molimo kontaktirajte nas.

  2. Podnesite pritužbu trgovcu

    Morate se prvo obratiti trgovcu i podnijeti pritužbu, kako biste mu na taj način omogućili da riješi problem. Također, mnoga iskustva su pokazala da se većina problema riješi u suradnji s trgovcem. Savjetujemo vam da pošaljete trgovcu pisanu pritužbu, e-poštu ili fax kako biste imali potvrdu o podnošenju pritužbe. Adresu trgovca možete pronaći na web stranici trgovca, u općim uvjetima ili u ugovoru o prodaji. Odgovor trebate dobiti u roku od 30 dana.

  3. Kontaktirajte ECC Hrvatska

    Ako vam trgovac ne odgovori u roku od 30 dana ili ako niste zadovoljni odgovorom, kontaktirajte nas i mi ćemo vam pomoći. Savjetujemo vam da ispunite Obrazac za prekograničnu pritužbu.

Obrazac za prekograničnu pritužbu




































ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac