Održano predavanje "Zamke pri online kupovini i na koji način ih riješiti?˝ povodom obilježavanja Svjetskog dana zaštite potrošača
U utorak, 3. ožujka 2020. godine u prostorima Gradske knjižnice i čitaonice Virovitica održano je predavanje ˝Zamke pri online kupovini i na koji način ih riješiti?˝.
Predavanje je organizirao EDIC Virovitica i Razvojna agencija VIDRA u suradnji sa Europskim potrošačkim centrom Hrvatska (ECC Croatia, Zagreb) i Gradskom knjižnicom i čitaonicom Virovitica. Predavač je bila gđa. Martina Topolovac iz Europskog potrošačkog Centra Hrvatska(ECC Croatia, Zagreb).
Na samom početku predavanja gđa. Martina Topolovac je savjetovala sudionike predavanja o tome koje je korake potrebno napraviti prije same online kupovine. Neki od njih su: provjera trgovaca, zamke vezane uz primamljive ponude, korištenje sigurnog načina plaćanja, realnost cijene, mogućnost povrata proizvoda i sl.).
Također, bilo je riječi i o novitetima u EU regulativi, Direktiva (EU) 2019/2161 od 27. studenoga 2019. (˝Omnibus Direktiva˝), a povezana je s obvezama trgovaca, obvezama internetskih tržišta, rezultatima pretraživanja, dvostrukom kvalitetom proizvoda, sniženjima (cijenama), kaznama za trgovce i sl.
Na samom kraju predavanja sudionici su upoznati sa radom Europskog potrošačkog centra Hrvatska te njegovom ulogom.
Cilj predavanja je bio upoznati građane Virovitičko- podravske županije sa njihovim pravima kao potrošačima u RH i EU, odnosno o pravima i kupovini putem interneta te o rješavanju prekograničnih tužbi i sporova.
Sudionicima predavanja su bile na raspolaganju publikacije i brošure o pravima potrošača i EU, kao i promotivni materijali EDIC-a Virovitica sa oznakama vidljivosti Centra i Europske unije.
Za sva pitanja, savjete, nedoumice povezane sa pravima potrošačima u EU, građani se mogu obratiti Europskom potrošačkom centru Hrvatska.
Galerija slika s održanog predavanja dostupna je ovdje.
Izvor: EDIC Virovitica, 05.03.2020.