Što i kako radi Europski potrošački centar?
Kupujete putem interneta? Tada je dobro podsjetiti se da na području Europske unije djeluje Mreža Europskih potrošačkih centara, koju čine Europski potrošački centri država članica Europske unije, Norveške, Islanda i Ujedinjene Kraljevine koji potrošačima pružaju informacije i savjete o prekograničnoj kupovini kao i pomoć u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova.
Europski potrošački centri su vam na raspolaganju prilikom prekograničnih kupnji i putovanja sa svojim besplatnim pravnim savjetima i pružaju vam pomoć kada primjerice:
- vam kasni let ili je otkazan ili se pak izgubi vaša prtljaga
- kupujete putem interneta, ali proizvod nikako da stigne
- vam internetski trgovac onemogući kupnju ili vam zaračuna višu cijenu samo zbog vašeg mjesta prebivališta ili nacionalnosti.
Podnijeli ste zahtjev u vezi vaših potrošačkih prava ili pritužbu na trgovca Europskom potrošačkom centru? Što se dalje događa? Kada možete očekivati odgovor?
Upoznajte se pobliže s radom Europskog potrošačkog centra i saznajte sve što vas zanima u situacijama kada podnosite:
- zahtjev u vezi vaših potrošačkih prava – https://www.youtube.com/watch?v=s3dNkXmlN3w
ili
- pritužbu na trgovca - https://www.youtube.com/watch?v=fdW-v3UrURc.
Izvor: Mreža Europskih potrošačkih centara, 15.04.2021.