Rješavanje pritužbi
-
Provjerite može li Europski potrošački centar Hrvatska prihvatiti pritužbu
Europski potrošački centar Hrvatska (ECC Hrvatska) može prihvatiti pritužbu ako se ona odnosi na prekograničnu kupovinu roba i usluga. Ukoliko niste sigurni može li ECC Hrvatska rješavati pritužbu, obratite se na: ecc-croatia@mingo.hr.
-
Obratite se trgovcu
Prije nego što podnesete pritužbu ECC-u Hrvatska, trebate se obratiti trgovcu kako bi mu na taj način dali priliku da riješi problem. Pošaljete pisanu pritužbu trgovcu, putem e-maila ili poštom, kako bi imali potvrdu o podnošenju pritužbe.
-
Podnesite pritužbu
U svrhu razmatranja osnovanosti vaše pritužbe, kao i za njeno prosljeđivanje na daljnje postupanje ECC-u u zemlji sjedišta trgovca, potrebno je priložiti svu relevantnu dokumentaciju koja se odnosi na vaš slučaj.
Prilikom podnošenja pritužbe, obavezno priložite sljedeću dokumentaciju: - potvrdu narudžbe – s nedvojbeno vidljivim datumom i brojem narudžbe
- račun
- dokaz o plaćanju – s nedvojbeno vidljivim datumom transakcije, platiteljem i primateljem uplate
- navedite metodu plaćanja te u slučaju plaćanja karticom, navedite da li je plaćanje izvršeno kreditnom ili debitnom karticom
- svu korespondenciju između vas i trgovca, uključujući i slučajeve kada trgovac nije odgovorio na vaše upite
- druge relevantne dokaze i dokumente koje smatrate važnima za rješavanje vašeg slučaja.
Svaki prilog mora biti jasno imenovan, na način da nedvojbeno ukazuje na što se odnosi (npr. Potvrda narudžbe, Račun, Korespondencija i sl.).
Dokumente je potrebno dostaviti u .pdf formatu, a slike u izvornom formatu (npr. .jpg, .png)