Pomoć i savjeti
za potrošače
u Europi

EUROPSKI POTROŠAČKI CENTAR

REPUBLIKA HRVATSKA

Bolja poslovna praksa prilikom iznajmljivanja automobila

19.01.2017
Bolja poslovna praksa prilikom iznajmljivanja automobila

‌Jeste li ikad na internetu rezervirali vozilo, a zatim na šalteru za unajmljivanje saznali da morate platiti više? Prošle se godine u takvoj situaciji našlo 2 000 potrošača u Europi, koji su slučajeve prijavili Europskim potrošačkim centrima.

Nakon znatnog povećanja broja pritužbi na postupanje pri iznajmljivanju automobila Europska komisija i nacionalna tijela za zaštitu potrošača povezali su se s pet vodećih tvrtki za iznajmljivanje automobila (Avis, Europcar, Enterprise, Hertz i Sixt ) kako bi razmotrili te probleme. 

Ova faza suradnje rezultirala je promjenama koje su vodeće tvrtke uvele u svoju poslovnu praksu, koja je sad usklađena s propisima EU-a o zaštiti potrošača.

Promjene koje su tvrtke uvele možete pročitati u priopćenju za tisak Europske komisije

Izvor: Europska komisija, 19.1.2016.

ECC AustrijaECC Belgija ECC Bugarska ECC Cipar ECC Češka ECC Danska ECC Estonija ECC Španjolska ECC Finska ECC Francuska ECC Njemačka ECC Ujedinjeno kraljevstvo ECC Grčka ECC Mađarska ECC Irska ECC Island ECC Italija ECC Litva ECC Latvija ECC Luksemburg ECC Malta ECC Norveška ECC Poljska ECC Portugal ECC Rumunjska ECC Slovačka ECC Slovenija ECC Švedska ECC Nizozemska
logo-iac